Hypnotic rhythm, synthwave tracks, neon lights, the '80s of an unspecified millennium, is this the past or the future? Where high technology and underground pop meet, the fantasy world of Cyberpunk emerges, and it’s all included in this extraordinary Customization Pack to decorate your Basement with 8 elements in pure cyber style, featuring lasers and replicants.
Decorate walls, floors, doors and couch with super cool posters and graphics, extreme colours and futuristic atmospheres. Enjoy new science-fiction style races inside your own Basement!
And there’s more: this pack also contains 3 exclusive elements for your Unleashed Profile, with a dedicated icon, tag and background! Remix the future of your races with the Cyberpunk Customization Pack.