Do you want to give your Basement a new terrific look? Nothing to fear, the new Haunted Customization Pack has everything you need to customise walls, doors, floor, sofa and decorations! With a Basement full of spiderwebs, skulls and bats, it won't be just your talent that will terrorise your rivals! And we have also thought about your Unleashed Profile: dedicated icon, tag and background to tell everyone that you are a real race monster!
With all these new terrific elements, missing out on the Haunted Customization Pack would be a serious horror!