To really put yourself in full festive mood, there's nothing better than this special Holiday Season Customization Pack! Make your Basement and your Unleashed profile unique with 8 fantastic elements to decorate walls, floors, doors and give a Christmas touch to the room with decorations, sofa and themed posters included! And for your Unleashed profile, an icon, tag and dedicated background will take you to the heart of the celebrations.