Fanatics of the World of Customs rejoice! This new Customization Pack is dedicated to what's probably the most representative example of custom cars, the iconic Hot Rods! Mainly vehicles from the '50s, highly modified from the engine to the bodywork, made to become a real work of art on 4 wheels. Led, of course, by our legendary Bone Shaker, the Hot Rods bring the culture of the Masters of the Garage directly to your Basement, with 8 new elements to give it a retro and unique touch.
Decorate walls, floors, doors and couch with vintage graphics and exposed engines. Create the hottest environment for your races and dominate the race, why not, with a customised Bone Shaker.