This season will be playable until: 30 August 2022.
Oversized fun among levels, and challenges to get exclusive vehicles and customisations inspired by Jurassic World and its gigantic stars such as Mosasaurus, an amphibious vehicle unrivalled on any terrain; Triceratops, an assault armoured vehicle ready for any impact; Tyrannosaurus rex, a truck ready to bite off its rivals; Velociraptor, a super aerodynamic racing car with claws inspired by Blue; and the unstoppable Tyrannosaurus rex Monster Truck.
Plus, 15 new unlockable elements for your Profile and to customise your Basement! There is no time to waste, get all the premium items before the season goes extinct!