Take the races to a literally EXTRA LARGE dimension!
Awaiting you is a new Track Builder Module and a new environment where you can race and build amazing tracks: Stop Motion Studio, with 4 extraordinary scenarios for your races. Fight your way in the Jungle, take a leap into the Quarry, leave the sweltering heat of the Desert to go to the chills of Ice Mountain! And to really get into the mood, there are many item customisations for your Basement and your Unleashed Profile. Have fun in a big way with the Monster Truck expansion!