If your rivals made you see red, after the race you might want to get some relaxation surrounded by more soothing shades of pink! So here is the perfect pack for you: 8 elements in the tones of pink to customise your Basement with fancy decorations and that fashion touch that will charm everyone. Even your toughest opponents! As they will be distracted by your Interior Designer skills, you can overtake them without mercy! Talk about Fashion Victims! So the prettier your Basement is, the better it is for your chances of winning!
Also, this exclusive pack features 3 exclusive elements for your Unleashed Profile, with a dedicated icon, tag and background! Show off your style, not just in the race!