You’re gonna need a bigger boost! The terrifying jaws of this giant shark are ready to panic even the most experienced drivers and tear their hopes of victory to shreds.
To be a fish out of water, Shark Jaws is definitely at ease in the role of the hungry predator and will not miss a delicious snack made of plastic and metal: your car! Watch out for when it raises its sharp teeth, because after a few moments its mouth will close, sweeping away tracks and cars. Use your booster to break and escape its relentless teeth!