This season will be playable until: 29 March 2022.
This DLC allows you to unlock all the premium items of the season and instantly add all the energy of Sandy Cheeks to your collection! But don't miss all the other exclusive vehicles inspired by the characters of the series that you'll get by winning the new challenges of this season: the greedy Mr. Krabs, the grumpy Squidward, the legendary SpongeBob, and Patrick who, for once, will prove to be super agile and fast!
And for your Unleashed profile and your Basement, an all (sub)marine look with 15 new unlockable items! A sea of new content awaits you!