Get ready to dominate the race with the car of the most ruthless megalomaniac boss straight from the Street Fighter universe. Red like his signature military uniform, with the famous winged skull on the visor cap and his black cape, this massive truck doesn’t just faithfully copy Bison's look, it also embodies his thirst for victory.
A full power and oversized pick-up, perfect for your oversized ego! With his ghastly white eyes, M. Bison has zero tolerance for failure, so show off your special moves and hit your opponents mercilessly, like a boss! For them ... it's already GAME OVER!