Beauty is its strength! Obviously, we are talking about Vega's vehicle that, just like the Spanish Ninja who inspired it, makes aesthetic perfection its secret weapon.
It's a racing car with an aerodynamic design that recalls a Formula with an aggressive double front wing, characterized by the famous white mask of Vega and its formidable claws on the side.