To win the race, you need to bring your game to the next level. And with the new Super Dealership module, you have not 1 but 3 levels to choose from! But be careful when you pick the one to land on. A mobile ramp will fly you to a different level of the module, activating a special effect indicated on the side of the building... and not all of them will work to your advantage! Super-speed or slow effect? Your timing will decide the assigned effect and the fate of the race! It's time to take on the challenge and fly to the finish line! Add the Super Dealership module to your collection and create even more fun and unpredictable tracks!