Add it to your collection now and fly to the finish line!
With its iconic bubble-top for a 360-degree unobstructed view, rear fin and dual anti-gravity jets, this flying car moves nimbly on the track and between opponents. Inside, the main cabin features two rows of large seats. Perfect for holding all of your trophies.