Includes 8 exclusive elements with a beach-life inspired design. Customise walls, floor, doors and your couch... don't you feel like you're on vacation already? But races never take a break so build your track here and get ready to make some waves! Your opponents might even enjoy the sweet sunny view, but they’re in for the most bitter defeat!
Also, this exclusive pack features 3 exclusive elements for your Unleashed Profile, with a dedicated icon, tag and background! Surf’s up!