JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Risotto Nero DLC
The leader of La Squadra Esecuzioni, Risotto Nero, has joined the roster of All-Star Battle R! Have your opponents say their prayers when they fight against Risotto Nero's metallic manipulation!