Joker Challenger Pack
Joker, the leader of the Phantom Thieves of Hearts from Persona 5, joins the battle! Turn your rebellious spirit into strength, and fight gracefully alongside the great Arsene! Joker is paired with a new stage named Mementos. With his bold style and surprising speed, Joker will take your heart!
・ Spirit Board additions: Spirits from the Persona series that were added in Ver. 3.0.0. (*3) (*4)