▼How to use
Portraits of famous officers such as Lu Bu and Liu Bei will be added, as well as those of original characters. Please enjoy the various illustrations of officers featured in the app.
Select Editor and then "Register Orig. Officer" or "Edit Historical Officers" from the Start Menu. On the edit screen, select Portrait. A list of the portraits will be displayed, and you can set the officer CG from the Special tab.