Kao the Kangaroo: Top of the Class
They say class is priceless, so here’s the FREE Top of The Class DLC! Drench yourself in the most mindful of drips and showcase Kao is more than a pretty furry face. Hop straight to the top of the class with two new full outfits!
You might not make smart moves, but at least you can dress like you do! Containing two full outfits (made up for four items) Kao can now dress with that big brain energy or mix it up to add a dash of class to an outfit, all without costing a thing!