Knights & Guns Armor Pack #1
Brace yourself for "Armor Pack #1" for Knights and Guns. Stand tall against your adversaries with two robust armors, expertly crafted to endure the toughest battles. Transform your knight into an indestructible guardian of justice with this stellar upgrade!