Knights & Guns Armor Pack #3
Step into the arena with unmatched style and resilience with Knights and Guns' 'Armor Pack #3'. This DLC equips your knight with two legendary armors, designed for both supreme protection and presence. Charge into combat with these magnificent suits of armor and dominate the battlefield!