Knuckles Hat + Outfit
A Mii Fighter costume of Knuckles from the Sonic The Hedgehog series is now available. The outfit part is for a Mii Brawler only - perfect for the no-nonsense echidna. Unleash explosive rock-breaking punches to KO your foes! Bring it on!