Donkey Kong, Rabbid Peach and a moody new Rabbid hero, Rabbid Cranky, embark on an epic battle against a revengeful Rabbid Kong who uses his new powers to take over a mysterious island. These three heroes will team-up on a journey across four breathtaking new areas.
Discover a new world full of reinvented tactical gameplay, new enemies and secrets to uncover, while keeping the essential elements of the base game: a rich universe to explore, dynamic turn-based combat, and brain-teasing puzzles.