Mario + Rabbids Kingdom Battle - Ultra Challenge Pack
Gather your heroes and dive into the 8 new Ultra Hard Challenges to prove your worth! As if it wasn't enough, a gust of chaos is bringing panic in to the Co-op Mode; Chain Chomps, Tornados and Boos are wreaking havoc on the 5 new Co-op Maps.
Get ready to team up against their chaotic wake in the brand new Cataclysm Kerfuffle Co-op Campaign!