Mod Pack 2: New Challenges
Mods must be activated in-game using the mod selection menu to take effect. To activate mods, open the mod selection menu from New Game or Continue using the "Mods" button shown at the bottom-right of the screen. Enabled mods are then tied to save data and are automatically enabled when save data is loaded.