Note: Layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. The additional content included in this Deluxe Kit is the same as that included in the Deluxe Edition. Monster Hunter Rise required; can be used without purchasing Monster Hunter Rise: Sunbreak.