Nakoruru Wig + Outfit
A Mii Fighter costume of Nakoruru from the SAMURAI SHODOWN series is now available. The outfit part is for Mii Swordfighters only. Naturally, you can enter the fray with her father's keepsake in hand, the treasured sword Chichi-ushi. In the name of Kamui, any fighter who dare defile this beautiful land must prepare to face nature's wrath!