Ninjala Story Pack: Chapter One
The Ninjala Story Pack: Chapter One will give players the opportunity to earn exclusive rewards not obtainable anywhere else.
Van is a ninja-in-training, who spends his days carrying out the missions assigned to him by his master.
One day as he was going about his duties, he caught wind of a shocking kidnapping incident.
Convinced that it was the work of the dastardly space ninja, Van's master tasks him with the duty of rescuing the missing children and returning peace to the city.