■ Special Items
The Ninjala Story Pack: Chapter Three will give players the opportunity to earn exclusive rewards not obtainable anywhere else.
The WNA has decided to hold a "WNA Convention" to promote its work to countries across the globe!
Emma is chosen to represent the WNA Academy at the Ninja Extreme Skating Exhibition to be held during the convention.
However, some misfortune befalls Emma on the day of the exhibition, leaving it up to Burton to save the day.
And so, Burton makes a sudden skateboarding debut! Will he be able to come out strong in the exhibition?