Expand your garage with three offroad vehicles!
Jeep: This legendary American beast is built to last, and will take you to off-road hell and back without breaking a sweat.
Pickup: Previously a workhorse from Asia, this custom-built super truck will give anything a run for their money on dirt.
Buggy: This mean machine eats dirt like there's no tomorrow, and excels on twisty off-road tracks with tight corners!