Journey through the five Flowzone Layer regions: from the cotton candy clouds of Cirrus through the lucid midnight woods of Cumulus on your quest to the lost city in OlliOlli World's final DLC!
Join the fearless Radmospheric Three – Squid, Licht, and Professor Planks – unified to prevent B.B. Hopper the business frog from exploiting the rumored hidden city in the sky. As you traverse these incredible heights, collect map pieces unlocking the path to the legendary lost island built by the skate gods themselves. Courtesy of the tempest skate god Gail Force, ride the new Windzones to perform the gnarliest aerial tricks. Get ready to embark on the raddest quest in OlliOlli World’s final ascending adventure: Finding the Flowzone!
Finding the Flowzone is the second and final expansion for the critically acclaimed OlliOlli World, created by the BAFTA and multi-award-winning studio Roll7. OlliOlli World: Finding the Flowzone can be purchased individually or as part of the OlliOlli World Expansion Pass or OlliOlli World Rad Edition. OlliOlli World base game is required to play expansions.