Overcooked! 2 - Night of the Hangry Horde sees players face the most terrifying threat to the Onion Kingdom yet, the unbread, and this time they’ve brought friends! This brand new DLC introduces an entirely new horde mode in which players must use all of their cooking know how to repel waves of ravenous undead ingredients.
Four new chefs! Vampire chef, Ghost chef, Werewolf chef and returning favourite Boxhead chef from Overcooked!