PAW Patrol: Grand Prix - Race in Barkingburg
Join the world’s fastest race-pups in high-speed adventures around the castles of Barkingburg!
Drive six new vehicles from the “PAW Patrol: Ready, Race, Rescue” movie, race on three new tracks, and try to win the Barkingburg Cup. No race is too big, no pup is too fast!