Persona 4 Protagonist Wig + Outfit
A Mii Fighter costume based on the protagonist of Persona 4 is now available. The outfit part is for Mii Swordfighters, and it perfectly recreates Yasogami High School's uniform. Wear this and you're pretty much the leader of the Investigation Team! Maybe you'll get the urge to visit the food court at Junes!