Join forces with your friend in the ultimate cooking adventure with this new Multiplayer Mode!
This DLC features an exciting local multiplayer gameplay mode, allowing two players to team up and play together. It adds a new layer of excitement and replayability to the game, while providing a fun and engaging experience for players to enjoy with friends and family.