Cool off with sudsy, high-pressured water this summer in PowerWash Simulator’s latest Seasonal Special. Take a vacation from Muckingham’s mainland to clean up the sun deck of Crab Bay’s cruise liner following a rather messy departure. Once you’re done, it should be smooth, sanitary sailing from there on out!
Ticked off tourists, fried foods and greedy gulls do not make for most folks’ idea of a dream holiday - but you are not most folks. If the destination is dirty, you’re on board! With the sun on your back and cool mist on your visor, cleaning up feels like a breeze. Say “bon voyage” to dirt as you slough off the remnants of an avian air assault, revealing the vivid sun deck beneath. Ahhh, so satisfying.
PowerWash Simulator’s Seasonal Specials is a series of free content updates containing a single map themed around a season or holiday – after all, cleaning isn’t just for Spring!