Playtime is ogre. Get to work cleaning up five fairy tale maps inspired by DreamWorks Animation’s Shrek. It’ll take more than pixie dust to restore these iconic locales to their former lustre, but thankfully, happily ever after is in your hands!
Like onions, dirt has layers. And boy, this particular brew of filth is potent enough to rival even the Fairy Godmother’s strongest concoctions. A sprinkle of soap, a touch of elbow grease and a large dose of ‘DING’s make for the perfect antidote potion! Wash it all down with a swish of high-pressure water and you’ll have these enchanting locations looking as spotless as the Magic Mirror.
An all-star cast of beloved characters invites you to reinstate Duloc back to the seemingly pristine place it’s known to be, breathe life into Dragon’s Lair and restore Shrek’s Swamp to, well, just the right amount of muck! All these places and more are yours for the rescuing.
Arise, Washer! You’ve officially been dubbed a knight in shining armour in order to defeat dubious debris in this Special Pack – a task befitting a true hero. The Shrek Special Pack features a custom knight character model armed with a sword-themed power washer that lets you go forth and conquer grime!