Journey into worlds where Hellish nightmares manifest, filled with treacherous landscapes and unspeakable horrors. Overcome obstacles, enemies, and bosses that lay in your path to save Haddonfield from eternal damnation!
Immerse yourself in the golden age of gaming with Pixel Art-styled 16-bit visuals and a hauntingly nostalgic horror soundtrack. RetroRealms: Halloween pays homage to classic side-scrollers while delivering a fresh take on platformer gameplay.
Check out the RetroRealms leaderboards to see how you stack up against other players. Do you have skills to get your name on the high score list?