Return of the True Demon
Grants access to the subquest "Return of the True Demon". In this quest, players will be able to take on and recruit the legendary nine Fiends: Matador, Daisoujou, Hell Biker, White Rider, Red Rider, Black Rider, Pale Rider, Mother Harlot, and Trumpeter. The challenge doesn't stop there, however, for upon defeating the fiends, players will then be able to challenge the strongest opponent of them all: the Demi-fiend.