Rolling Gunner Over Power
From the original Rolling Gunner, a new armed buster beam that penetrates while destroying enemy bullets and a plasma shield that automatically recovers have been added.
In addition, the rolling gun has a defensive performance to prevent enemy bullets, and it is a game version that you can play with a more powerful aircraft in terms of defense and attack.
Even those who have a means to prevent enemy bullets and are not good at avoiding them can enjoy the fun of defeating and capturing enemies.
The battlefield, which intensifies as you push it in, is twisted down with new power. It is a version that you can enjoy such play.