Rusty Rats Car Pack
Raiden RS: This rear engine 80s coupe is hard to beat on twisty tracks and beeing so short makes it also hard to hit!
Vandal: Streamlined like a rock, but also as tough as one. This van is a great choice for all events involving a lot of damage.