SOL CRESTA "CR47" DLC
Legendary fighters from the CRESTA series are back and yours to maneuver as you try and stop Mega Zofer’s conquest of the solar system.
The main fighter from Moon Cresta is back in all its former glory for you to pilot!
Picking up a special CR47 Emblem will cause your allied fighters to appear. Dock with fighters II and III to power up your craft, just like in Moon Cresta.
The CR47 can now perform Charge Shots and perhaps even turn into a phoenix SOL CRESTA-style?!
The icon of the fighter used will be now be recorded along with your high score.
Challenge yourself and see how much performance you can bring out of this legendary fighter, which is different to the Yamato fighters in many ways.