Stand up, Sol Cresta, and take back the sun from the clutches of evil! The galaxy-sized SOL CRESTA Dramatic Mode has docked!
In SOL CRESTA's new Dramatic Mode, you'll unlock the secrets gone untold during Arcade Mode, like the true identity of the mysterious rival ship, the true motivations behind Mega Zofer's conquest of the solar system, and the hidden pasts of Yamato pilots Sho, Luna, and Dril. Watch them grow and mature during their desparate struggle against a universal evil, and see their true potential unleashed in this robust and lovingly crafted tale!