WILKERS & WHITE P19 (Pistol)
The Stoudenmire may not be the heaviest of fellows, but when it fires over 900 rounds per minute with alarming accuracy, it'll do far more than just bruise a beasty!
This one-of-a-kind collaboration from Gehrig and Delgane packs a punch like no-other, but takes nerves of steel, or a damn fine schnapps, to master its brutish strength!