Oumaji Khondor
The ancient sacred order of Khondor Honor Guards has appeared! Hailing from the time of Mubehasi the Undefeated, the Khondor have put on their masks, mounted their Sphelix, and set out to reform the Oumaji out of nomadism and back into a more "civilized age.
The scourge of the waters, the bane of navies, the serpents of the seas - The Malo-Lo Pirates! Their many tales tell of the booty they've plundered, towns they've sacked, and ships they've sunk, and now they're ready for more as they expand their operations from the Kickoo Isles to the rest of the Square!
The disciples of Anzala eschewed the scientific lifestyle of their Zebasi siblings and followed the calling of art and unrestrained expression! Now they’re here, with the Square as their canvas, and no one will hinder their creative conquest!
Tribe skins are basically costumes for the tribe that will change an entire tribe's aesthetic from the ground up! New clothes, new buildings, new music, and sometimes even new animals! The Skins are also visible in multiplayer mode and the AI opponents will also use the skins.