Sniper Elite 4 - Multiplayer Maps Pack
Go head-to-head with friends and take your sharpshooting to new heights with 8 intense multiplayer modes including Deathmatch, No Cross, Capture The Flag, and more, all set across 10 thrilling custom-designed maps. Includes matches for up to 4 players in local wireless play, and up to 8 players online.