Sniper Elite 4 - Urban Assault Expansion Pack
For urban warfare, an arsenal of choice weapons, urban-themed camouflage rifle skins and urban-themed character outfits. Weapons comprise the Winchester, Sten and Walther PPK. For use in any mode.