SnowRunner - Jeep Dual Pack
Expand your SnowRunner garage with the Jeep Dual Pack, bringing you two new iconic scouts from the legendary brand: The Wrangler-Rubicon and the CJ-7 “Renegade”. These light-weight, time-tested scouts from Jeep have earned their place in any endeavour to conquer the wilderness.