Sora from the KINGDOM HEARTS series joins the battle! His colour variations give you several options from the original games. Keep opponents at bay with three types of Magic, or take advantage of Sora's exceptional airborne potential, and pursue victory from the air!
The new stage Hollow Bastion features a floating platform that will travel around the castle. Towards the end of the battle, the background will change to a dark stage with floating stained glass.
There are nine music tracks that will invoke memories of adventures with Sora. Be sure to check out the fanfare that was arranged especially for this game!
・ Spirit Board additions: Other spirits from the KINGDOM HEARTS series that were added in Ver. 13.0.0. (*4) (*5)