Splatoon 3: Expansion Pass – Side Order
As Agent 8, you wake up to discover Inkopolis Square has been drained of colour and its residents have gone missing. Alongside a drone who claims to be Off the Hook member Pearl, ascend the floors of the Spire of Order and strengthen your abilities as you climb the tower in a single-player experience that’s designed to be replayed over and over!