Sticky Business: Camp Zinnias
Join a group of teens and their supervisors at Camp Zinnias, where everyone knows each other and every story matters. At the heart of the camp is a touching love story between two characters. From blossoming friendships to heartfelt moments, the camp is alive with a tapestry of emotions and experiences.